M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Universal McCann nie walczy już w przetargu Polkomtela

Serwis Dzienny | 10 września 2009, 06:45

Dom mediowy Universal McCann nie uczestniczy w drugim etapie przetargu Polkomtela - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Taką informację otrzymały agencje, które...

Dom mediowy Universal McCann nie uczestniczy w drugim etapie przetargu Polkomtela - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Taką informację otrzymały agencje, które walczą o budżet telekomu. Zarząd Universal McCann nie skomentował tych doniesień podobnie jak przedstawiciele Polkomtela. Budżet mediowy właściciela takich marek, jak: Plus GSM, 36,6 czy Sami Swoi, wart jest cennikowo ponad 400 mln zł (dane Expert Monitora za 2008 r.). Od 13 lat marketera obsługuje Universal McCann. (JN)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,