M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

D'aucy Polska wybiera Optimum Media OMD, stawia na działania wizerunkowe

Serwis Dzienny | 10 września 2009, 06:45

Firma D'aucy Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Zwycięzcą jest Optimum Media OMD. Do udziału w przetargu zaproszono pięć domów...

Firma D'aucy Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Zwycięzcą jest Optimum Media OMD. Do udziału w przetargu zaproszono pięć domów mediowych i działów mediowych agencji. Marketer nie podaje listy zaproszonych firm oraz uzasadnienia wyboru Optimum Media OMD.

Zwycięski dom mediowy będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla działań promocyjnych w sezonie jesienno-zimowym. Jak mówi Monika Faliszek, marketing manager w D'aucy, w najbliższym czasie firma będzie koncentrowała swoje działania reklamowe na promocji marki przede wszystkim w telewizji. Za opracowanie części materiałów reklamowych będzie odpowiedzialna agencja Schulz, z którą firma już wcześniej współpracowała.

Przypomnijmy, że D'aucy wkroczyła do Polski na początku tego roku. W tym czasie spółka weszła w nowy segment produktów w puszkach oraz wprowadziła nową linię produktów mrożonych - warzywa gotowane przed zamrożeniem. Według Faliszek w ciągu najbliższych pięciu, sześciu lat firma chce znaleźć się w pierwszej trójce graczy w obu kategoriach. Na razie w segmencie mrożonek jest w okolicach piątego miejsca. Liderem kategorii mrożonek jest Hortex. D'aucy nie podaje dokładnych udziałów oraz wartości budżetu reklamowego. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , ,