Kraj

Atlas kontynuuje działania wizerunkowe i basta!

Grupa Atlas, producent klejów i zapraw, rozpoczęła drugi etap telewizyjnej kampanii reklamowej. 30-sekundowy spot z hasłem "Atlas potęgą jest i...

Grupa Atlas, producent klejów i zapraw, rozpoczęła drugi etap telewizyjnej kampanii reklamowej. 30-sekundowy spot z hasłem “Atlas potęgą jest i basta!” jest kontynuacją kampanii, której pierwszy etap miał miejsce w czerwcu br.

– Chcemy dotrzeć do odbiorców z informacją, że Atlas jest wyjątkową firmą na tle innych – mającą najnowocześniejsze fabryki i własne zaplecze surowcowe, dzięki czemu kontroluje proces produkcyjny od momentu wydobycia surowców do zapakowania i dostarczenia produktu na rynek. Firmą na skalę europejską, z której Polacy mogą być dumni – mówi Oskar Solecki, dyrektor ds. marketingu i rozwoju sprzedaży w Atlasie.

Nowy film reklamowy emitowany jest w kilku stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN i Polsacie. Zrealizowany został przez warszawskie studio filmowe Paisa Films (reżyseria Maciej Ślesicki), zakupem mediów zajął się dom mediowy U2 Media. Emisja spotu potrwa do końca miesiąca. W połowie miesiąca kampanię wizerunkową wesprze kampania produktowa kleju Atlas Plus.

Kampania reklamowa Atlasa trwa od początku czerwca 2009 r. Skierowana jest głównie do wykonawców oraz klientów indywidualnych. Rozpoczęła się projekcją telewizyjnych filmów reklamowych, w których główne role “zagrały” m.in. łazienka Beaty Tyszkiewicz i garaż Leszka Kuzaja.

Kampanię telewizyjną przez cały czas jej trwania wspiera reklama prasowa w tygodnikach opiniotwórczych (“Polityka”, “Newsweek”, “Wprost”) oraz w prasie branżowej, regionalnej i lokalnej. (BG)