M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Pani Domu" idzie cyklem dwutygodniowym i świętuje 15-lecie

Serwis Dzienny | 9 września 2009, 06:45

Wydawnictwo Marquard Media Polska przez najbliższych kilka tygodni będzie wydawać "Panią Domu" w cyklu dwutygodniowym, choć centrala wydawnictwa nie podjęła...

Wydawnictwo Marquard Media Polska przez najbliższych kilka tygodni będzie wydawać "Panią Domu" w cyklu dwutygodniowym, choć centrala wydawnictwa nie podjęła jeszcze decyzji o zmianie cykliczności. Na razie spółka przyjęła taki harmonogram wydawniczy na wrzesień i październik br. Cena egzemplarzowa pisma nie zmieniła się i wynosi 1,20 zł. Przypomnijmy, że na zmianę częstotliwości zdecydowały się "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) i "Tina" (Wydawnictwa Bauer). G+J Polska jeszcze nie podjęło decyzji w sprawie "Naj".

Z najbliższym numerem "Pani Domu" wydawca rozpocznie świętowanie 15. urodzin tytułu. W ramach działań zaplanowano m.in. specjalny konkurs, do magazynu zostaną dołączone kupony rabatowe do wybranych sklepów. Akcja "Pani Domu" niemal pokrywa się z obchodami 15-lecia "Naj", które również dołączy kupony. Jak mówi Alicja Pągowska, specjalista ds. marketingu w "Pani Domu", przypadkiem jest, że oba tytuły prowadzą akcje z kuponami.

Dodatkowo "Pani Domu" przeprowadzi także projekty "Znajdź mężczyznę do pary!" oraz "Bądź piękna! Zdrowa. Szczupła. Szczęśliwa".

Wydanie jubileuszowe "Pani Domu" będzie promowane w telewizji (TV Puls, Hallmark, Comedy Central, Zone Club, Zone Romantica, Kino Polska), radio (Zet, RMF FM), internecie (Wirtualna Polska) i prasie ("Cienie i Blaski", "Sekrety Serca", wydania specjalne "Pani Domu"). Kreację, planowanie i zakup mediów wydawca opracował we własnym zakresie. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,