M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dogrywka w przetargu Orlenu

Serwis Dzienny | 9 września 2009, 06:45

Orlen poprosił domy mediowe o przygotowanie dodatkowych ofert w przetargu, który prowadzi od wielu miesięcy - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W...

Orlen poprosił domy mediowe o przygotowanie dodatkowych ofert w przetargu, który prowadzi od wielu miesięcy - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W konkursie pozostały trzy agencje: ZenithOptimedia, PanMedia Western oraz obsługujący marketera Starcom. Nie udało nam się wczoraj ustalić, z jakiego powodu Orlen zdecydował się na dogrywkę w przetargu, o którego rozpoczęciu pisaliśmy w lutym. Budżet mediowy klienta w ub.r. cennikowo wyniósł ponad 50 mln zł. (JN)

Czytaj więcej na temat: , , ,