M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Naj" szykuje specjalne akcje na swoje 15-lecie

Serwis Dzienny | 8 września 2009, 06:45

G+J Polska w związku z 15-leciem istnienia magazynu "Naj" przeprowadzi kilka niestandardowych działań promocyjnych. Jak podkreśla Edyta Pudłowska, dyr. wydawniczy...

G+J Polska w związku z 15-leciem istnienia magazynu "Naj" przeprowadzi kilka niestandardowych działań promocyjnych. Jak podkreśla Edyta Pudłowska, dyr. wydawniczy tygodnika "Naj", w sytuacji dużych zmian, które nastąpiły w tym roku na rynku tygodników poradnikowych, "Naj" skupiło się na ograniczaniu liczby mutacji z gadżetami, jednocześnie utrzymując cenę egzemplarzową podstawowej, pustej mutacji na tym samym poziomie.

We wrześniu br. ukażą się trzy wydania urodzinowe. Na jubileuszowych okładkach pojawią się zdjęcia czytelniczek wyłonionych w konkursie Zostań Twarzą "Naj" oraz tematy związane wyłącznie z urodzinami pisma. W najbliższym numerze bohaterkami sesji zdjęciowej w dziale moda będą laureaci konkursu o nazwie 15-latki, którzy są jednocześnie rówieśnikami tygodnika. Dla miłośniczek gwiazd i seriali redakcja przygotowała konkurs "Odnajdźcie siebie na Wspólnej" organizowany wspólnie z telewizją TVN i serialem "Na Wspólnej". Główną nagrodą jest kolacja w towarzystwie gwiazd serialu. Do nagrody dodane będą bony na zakupy w sieci Tesco.

Do magazynu zostaną dołączone specjalne kupony rabatowe do: aptek Dbam o Zdrowie, sieci hipermarketów Carrefour oraz sklepów obuwniczych Syrena i Ambra. Akcję promować będą plakaty w punktach sprzedaży objętych rabatami. Dodatkowym wsparciem będzie reklama w: radiu RMF FM, dzienniku "Polska" oraz mediach własnych wydawnictwa. Kampania potrwa około miesiąca. Wartość budżetu nie jest znana. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,