Zagranica

Sony Ericsson wprowadza hasło reklamowe "Make.believe"

Firma Sony Ericsson, producent telefonów komórkowych, wprowadza do komunikacji hasło reklamowe Grupy Sony - "Make.believe". Firma chce w ten sposób...

Firma Sony Ericsson, producent telefonów komórkowych, wprowadza do komunikacji hasło reklamowe Grupy Sony – “Make.believe”. Firma chce w ten sposób podkreślić bliskie związki z Sony i swoje zaangażowanie w rozrywkę.

Sony Ericsson wprowadza hasło przy okazji globalnej kampanii reklamowej nowej linii “rozrywkowych” telefonów: Yari, Aino i Satio.

Kampanię przygotowały agencje Saatchi & Saatchi, Iris i Dare. W spotach reklamowych pada m.in. pytanie: “Co, jeśli sny miałyby stać się rzeczywistością?”, i odpowiedź: “Jesteśmy tu po to, żeby tak się stało. Make.believe”.

Przy okazji kampanii Sony Ericsson wprowadza ponadto nowe kolory do tradycyjnie zielonego logotypu marki. Budżet kampanii w Wielkiej Brytanii wyniósł 8 mln funtów. Cathy Davies, head of brand Sony Ericsson, powiedziała, że hasło “Make.believe” nie jest tylko hasłem marketingowym i że oddaje znaczenie wartości charakteryzujących filozofię całej grupy. (“BrandRepublic”)