Kraj

"Rarka" Plusa, a nie "Lalka" Prusa - Polkomtel reklamuje nową ofertę

Polkomtel SA rozpoczyna kampanię reklamową nowej oferty marek Plus i MixPlus pt. "Rarka Plusa", w której gra skojarzeniami z powieścią...

Polkomtel SA rozpoczyna kampanię reklamową nowej oferty marek Plus i MixPlus pt. “Rarka Plusa”, w której gra skojarzeniami z powieścią “Lalka” Bolesława Prusa. To pierwsza odsłona jesiennych działań z udziałem kabaretu Mumio. Kampania promuje ofertę 29 groszy za minutę połączenia do wszystkich sieci i nowoczesne telefony.

Słowem przewodnim kampanii jest “Rarka”, która ma oznaczać wyjątkowo rzadką okazję, rarytas, gratkę. Pochodzenie tego słowa jest tłumaczone różnie, w zależności od wersji spotu – może to być np. zapożyczenie od łacińskiego słowa “rarus”, czyli “rzadko spotykany”, może też pochodzić od niewyraźnie wymówionego słowa “lalka” (“Rarka” Plusa zamiast “Lalka” Prusa).

Kampania potrwa do końca października, a jej głównym medium będzie telewizja. Przygotowano kilka wersji 15- i 30-sekundowych spotów, które będą emitowane głównie w stacjach ogólnopolskich. Działania obejmą ponadto prasę (głównie dzienniki i tygodniki oraz prasę lokalną), nośniki reklamy zewnętrznej (tablice 12×3, 12×4 i 6×3 m), stacje radiowe (RMF FM, Radio Zet) oraz główne portale internetowe. Kreację przygotowała agencja reklamowa PZL. Spoty 30-sekundowe wyreżyserował Iwo Zaniewski, a wyprodukowało je studio Papaya Film. Media zaplanował i kupił dom mediowy Universal McCann. (TWI)