Kraj

TVP nieznacznie podniesie ceny na wrzesień br.

Jutro Biuro Reklamy Telewizji Polskiej otworzy sprzedaż czasu reklamowego na wrzesień. Zapowiada niewielki wzrost średniej ceny w stosunku do września...

Jutro Biuro Reklamy Telewizji Polskiej otworzy sprzedaż czasu reklamowego na wrzesień. Zapowiada niewielki wzrost średniej ceny w stosunku do września ub.r. Średnia cena cennikowa ma pozostać na poziomie z września 2008 r. BR TVP liczy na wysokie udziały swoich stacji. Ma je zapewnić m.in. bogata w seriale ramówka – od jesieni w programie znajdzie się piętnaście seriali, w tym cztery nowe. Wzmocnione ma także zostać pasmo popołudniowe w TVP1, kiedy stacja będzie powtarzać popularne seriale. TVP inwestuje także w pasmo śniadaniowe – “Kawa czy herbata?” zostanie wydłużona o trzy kwadranse i rozbudowana o dwa nowe moduły. (JN)