Zagranica

"ADVERTISING AGE" UJAWNIA TAJNY RAPORT GIGANTÓW TYTONIOWYCH

Według informacji, które znalazły się w posiadaniu "Advertising Age", trzy największe koncerny tytoniowe planują poważne ograniczenia działań marketingowych i reklamowych....

Według informacji, które znalazły się w posiadaniu “Advertising Age”, trzy największe koncerny tytoniowe planują poważne ograniczenia działań marketingowych i reklamowych. Informacje, które znalazły się w utajnionym raporcie, pokazują, że British American Tobacco, Japan Tobacco oraz Philip Morris wspólnie pracują nad projektem dotyczącym ograniczenia działań reklamowych na rynkach całego świata, łącznie z Azją i wschodnią Europą, gdzie dotychczasowe ograniczenia reklamy wyrobów tytoniowych nie były wyjątkowo restrykcyjne. W raporcie koncerny rozważają możliwość ograniczeń reklam prasowych, telewizyjnych oraz imprez promocyjnych. Po raz pierwszy koncerny zjednoczyły swoje wysiłki w celu stworzenia ujednoliconych zasad reklamy wyrobów tytoniowych.