Mariusz Kozak-Zagozda objął nowo utworzone stanowisko dyrektora marki w firmie Atlantic, która jest producentem bielizny.
Ostatnio pracował w spółce Vistula Group, gdzie, podobnie jak wcześniej w LPP (Reserved, Cropp), był odpowiedzialny za kampanie reklamowe i komunikację marketingową.
Do zadań nowego dyrektora należeć będzie koordynacja działań wizerunkowych marek portfela Atlantic w tym planowany na najbliższy sezon rebranding związany ze zmianą strategii marki głównej.
Począwszy od nowej kolekcji jesień/zima 2009, Atlantic stawia na wykreowanie spójnego i dystynktywnego wizerunku marki, który zbuduje silniejszą emocjonalną więź z konsumentkami. Pozwoli to na rozszerzenie pola kompetencji marki o nowe sytuacje użytkowania – bardziej romantyczne i nastawione na codzienną elegancję.
Zmiany strategiczne dotyczą również kolekcji męskiej, gdzie, idąc za preferencjami zakupowymi klientów, marka zamierza powrócić do szerokiej formy dystrybucji w kanałach hurtowych i sklepach multibrandowych.
Markę w działaniach strategicznych wspiera agencja CPC, a rebrandingiem zajmie się Studio DN. (BG)