Kraj

Heyah wprowadza ofertę "Telefon bez związku"; marka w segmencie post-paid

Polska Telefonia Cyfrowa wprowadza ofertę "Telefon bez związku" w Heyah, w ramach której klient będzie mógł otrzymać telefon w promocyjnej...

Polska Telefonia Cyfrowa wprowadza ofertę “Telefon bez związku” w Heyah, w ramach której klient będzie mógł otrzymać telefon w promocyjnej cenie bez podpisywania umowy z operatorem. Oferta będzie wsparta głównie komunikacją w internecie i poprzez SMS-y do użytkowników. Przedstawiciele PTC zapowiedzieli też wejście w najbliższych miesiącach marki Heyah w segment post-paid.

W ofercie “Telefon bez związku”, żeby otrzymać telefon w promocyjnej cenie, klient będzie musiał zadeklarować poprzez kod USSD kwotę, którą będzie doładowywał swoje konto przez rok (30 lub 50 zł). Po roku będzie mógł bez podpisywania umowy kupić telefon zgodnie z cennikiem Heyah Mix. Oferta jest skierowana głównie do osób poniżej 18. roku życia, które nie mogą podpisywać umów. Ofertę będzie wspierała komunikacja, głównie w internecie i poprzez SMS-y do użytkowników, ale przedstawiciele PTC nie zdradzają na razie szczegółów tych działań. Zapowiedzieli jednak nową ofertę internetową marki, która pojawi się w sierpniu br. oraz wejście w najbliższych miesiącach Heyah w segment post-paid (w segmencie mix Heyah jest obecna od marca br.).

– Planujemy wprowadzenie Heyah w segment post-paid, ale czekamy na odpowiedni moment – powiedział Robert Bujok, kierownik działu marketingu Heyah.

Przedstawiciele PTC poinformowali ponadto, że liczba użytkowników Heyah w porównaniu z I półroczem 2008 roku utrzymuje się na podobnym poziomie oraz że tegoroczne nakłady na działania marketingowe marki są o kilkanaście procent mniejsze niż w 2008 roku. 30 proc. sprzedaży Heyah generuje internet (w zakresie dystrybucji Heyah operator współpracuje też m.in. z sieciami Media Markt i Saturn).

Przedstawiciele PTC zapowiedzieli też kontynuację aktywności marketingowej marki w serwisach społecznościowych (m.in. Facebook.com, Fotka.pl, Nasza-klasa.pl), w których ostatnia kampania “No to sru” odniosła duży sukces. W czerwcu br. spot z tej kampanii zajął drugie miejsce wśród najchętniej oglądanych filmów w polskim serwisie YouTube z wynikiem ok 340 tys. obejrzeń (w poprzednim miesiącu film był w YouTube najczęściej komentowany i zajął 56. miejsce na świecie w rankingu najczęściej oglądanych krótkich filmów i animacji w serwisie). (TWI)