Kraj

PHD przy Media Direction - Omnicom zdecyduje

Sieć rozważa uruchomienie marki PHD przy Media Direction OMD. Jak wynika z naszych informacji, w najbliższych tygodniach zapadnie decyzja w...

Sieć rozważa uruchomienie marki PHD przy Media Direction OMD. Jak wynika z naszych informacji, w najbliższych tygodniach zapadnie decyzja w tej sprawie. Prawdopodobnie uwarunkowana jest ona m.in. powodzeniem Media Direction OMD w trwającym właśnie przetargu Unilevera (patrz DS “MMP” z 20 lipca br.). Przypomnijmy, że to z myślą o tym kliencie w strukturach Omnicom Media Group aktywowano w Polsce PHD po zdobyciu przez OMG w 2007 r. budżetu tego marketera. PHD jesienią ub.r. straciło obsługę Unilevera – budżet decyzją sieci i klienta trafił do Media Direction OMD, czyli agencji należącej również do Omnicomu, ale w Polsce działającej zupełnie niezależnie od OMG. Niezależnie od utraty Unilevera, władze OMG zdecydowały o utrzymaniu marki i nadal zamierzają ją rozwijać. Niewykluczone więc, że PHD, podobnie jak OMD będzie funkcjonowało u boku dwóch grup. (JN)