Zagranica

Ławki w kształcie kwiatów w promocji hybrydowej Toyoty Prius

W okolicach Prudential Plaza w Bostonie pojawiło się kilka nietypowych ławek w kształcie kwiatów sięgających kilku metrów wysokości. To część...

W okolicach Prudential Plaza w Bostonie pojawiło się kilka nietypowych ławek w kształcie kwiatów sięgających kilku metrów wysokości. To część akcji promocyjnej przygotowanej przez koncern Toyota, a związanej z wprowadzeniem w przyszłym roku na rynek nowego modelu Prius z napędem hybrydowym.

Ławki pełnią jednocześnie funkcję punktu dostępu do sieci WWW. Działają dzięki energii słonecznej, która zasila m.in. hotspot oraz umożliwia załadowanie laptopa czy odtwarzacza MP3. Także w nowej generacji Priusa wykorzystywana będzie energia słoneczna, m.in. do klimatyzowania auta. Niebawem podobne ławki pojawią się w Nowym Jorku, Chicago, Los Angeles, Seattle i San Francisco.

Akcja jest częścią kampanii reklamowej Toyoty, która wystartowała wiosną br. pod hasłem “Harmony beetwen man, nature and machine”. Projekt przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi z Los Angeles. (BG na podst. Autobloggreen.com)