M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PZ Cussons buduje świadomość nowej linii marki Kokosal

Serwis Dzienny | 23 lipca 2009, 06:45

PZ Cussons ruszył z kampanią reklamową nowego wariantu płynu do prania Kokosal Automat. O jego wprowadzeniu na rynek informowaliśmy w...

PZ Cussons ruszył z kampanią reklamową nowego wariantu płynu do prania Kokosal Automat. O jego wprowadzeniu na rynek informowaliśmy w DS "MMP" z 3 czerwca br.

- Zależy nam na jak najszybszym zbudowaniu świadomości nowego wariantu do pralek automatycznych, ponieważ dotychczas Kokosal bardzo mocno kojarzył się z praniem ręcznym. Produkt jest przeznaczony także do prania delikatnych lekkich letnich ubrań, dlatego lato jest odpowiednie do jego promocji - mówi Michał Rokosz, junior brand manager w PZ Cussons.

Kampania prowadzona jest pod hasłem - "Pachnąca kropla delikatności". Obecnie obejmuje prasę. - Komunikacja skupia się na podkreślaniu delikatności produktu dla ubrań oraz pięknego zapachu, który pozostaje na ubraniach po praniu - mówi Rokosz. Wykorzystywane są dwa layouty: "Jej Wysokość Sukienka w Kwiatki" i "Jaśnie Pan Sweterek Fioletowy". Za kreację odpowiedzialna jest agencja Change Communications. Planowaniem i zakupem mediów zajął się ZenithOptimedia. Wartość budżetu nie została podana.

Przypomnijmy, że według planów marketera udziały marki w ciągu najbliższego roku mają się podwoić i osiągnąć poziom 5 proc. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , ,