Kraj

Dove i Atlantic realizują akcję promocyjną "Piękne ramiona"

Firma Atlantic współpracuje z koncernem Unilever w ramach akcji dla nowego produktu marki Dove - antyperspirantu HairMinimising. Projekt prowadzony jest...

Firma Atlantic współpracuje z koncernem Unilever w ramach akcji dla nowego produktu marki Dove – antyperspirantu HairMinimising. Projekt prowadzony jest pod nazwą “Piękne ramiona”.

W ramach akcji propozycje kostiumów kąpielowych Atlantic wraz z krótkim poradnikiem, jak dobrać właściwy wzór do swojej sylwetki, znalazły się na stronie www.idoveyou.pl/piekneramiona i będą na niej obecne do końca wakacji. Dodatkowo w salonach Atlantic pojawiły się ulotki informujące o akcji i produkcie. Koordynatorem współpracy obu brandów jest agencja Peppermint.

Nowy produkt marki Dove od początku lipca br. wspierany jest także tradycyjną kampanią reklamową. Spot reklamowy autorstwa agencji Tag Worldwide zaadaptowała agencja IQ Marketing. Za działania internetowe odpowiada Peppermint, a za planowanie i zakup mediów – Media Direction OMD. Długość trwania kampanii oraz wartość budżetu nie zostały podane. (JD)