Kraj

Ireneusz Broda autorem nazwy i współautorem scenariusza spotu dla Frito Lay

Ireneusz Broda, deputy creative director w Gruppie66 Ogilvy, jest autorem nazwy chipsów "Grubo Ciachane" oraz współautorem scenariusza spotu reklamowego "Grubo...

Ireneusz Broda, deputy creative director w Gruppie66 Ogilvy, jest autorem nazwy chipsów “Grubo Ciachane” oraz współautorem scenariusza spotu reklamowego “Grubo Ciachane”. Projekt został przygotowany dla firmy Frito Lay (informowaliśmy o nim w DS “MMP” z 29 czerwca br.).

– Klient zdecydował się wypuścić na rynek nowe Star Chipsy. Z założenia miały być grube, a więc konkretne w chrupaniu i smaku. Wymyśliłem nazwę dla produktu – “Grubo Ciachane” i slogan “Jak ciachać, to grubo”. Czyli wiadomo – nie ma niuansów i owijania w bawełnę. Tylko konkret. Potem siedliśmy z Michałem Nowosielskim oraz Jackiem Gierlasińskim i zgodnie z tą filozofią napisaliśmy historię o ludziach, którzy lubią wyłącznie to, co grubo ciachane. W dodatku sami są owładnięci manią grubego ciachania, najlepiej za pomocą siekiery. To, co wyczyniają tym ostrym narzędziem drwal, fryzjer, kobiety z Koła Gospodyń Wiejskich oraz asystent reżysera, można zobaczyć w 30-sekundowym spocie – mówi o idei kreatywnej Ireneusz Broda.

Za strategię odpowiada Ogilvy Brand Consulting, a za media Media Direction OMD. (JP)