Sześć agencji reklamowych i firm software'owych bierze udział w przetargu Grupy PZU dotyczącym budowy i obsługi nowego serwisu PZU.pl oraz...
Sześć agencji reklamowych i firm software'owych bierze udział w przetargu Grupy PZU dotyczącym budowy i obsługi nowego serwisu PZU.pl oraz serwisu intranetowego - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie (o przetargu pisaliśmy ostatnio w DS "MMP" z 22 czerwca br.). Lista firm jest już zamknięta.
Przedstawiciele Grupy PZU nie podają szczegółów na temat przetargu. Z naszych informacji wynika, że krótka lista firm ma być znana w ciągu około dwóch tygodni, a decyzja o wyborze ma zapaść do końca sierpnia.
Ostatnio Grupa PZU wybrała w przetargu na kompleksową obsługę działań w internecie agencje K2 Internet i interaktywny dom mediowy ACR z Grupy K2 Internet SA.
Agencją strategiczno-kreatywną Grupy PZU jest Leo Burnett, a domem mediowym - Starlink. (TWI)
Czytaj więcej na temat: Leo Burnett, K2 Internet, Starlink, Grupa PZU, ACR, Grupa K2 Internet SA