M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

P&G wykorzystuje szczyt sezonu do promocji depilatora Braun

Serwis Dzienny | 21 lipca 2009, 06:45

Procter & Gamble prowadzi kampanię reklamową depilatora Braun Silk Epil Wet & Dry. Jak przekazała Justyna Rymkiewicz, odpowiedzialna za external...

Procter & Gamble prowadzi kampanię reklamową depilatora Braun Silk Epil Wet & Dry. Jak przekazała Justyna Rymkiewicz, odpowiedzialna za external relations Procter & Gamble DS Polska, obecnie trwa szczyt sezonu na produkty takie jak depilatory, a celem kampanii jest poinformowanie konsumentek o nowym produkcie.

Działania reklamowe prowadzone są w: ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, internecie oraz prasie w ramach kampanii advertorialowej, przy której P&G współpracuje z marką Triumph. Promocją objęte są także punkty sprzedaży. Za adaptację materiałów reklamowych odpowiada agencja BBDO. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się MediaCom Warszawa. Wartość budżetu kampanii nie została podana.

Innowacją produktową depilatora Braun Silk Epil Wet & Dry jest możliwość stosowania zarówno na sucho, jak i w wodzie. Głównymi konkurentami marki w tym segmencie według przedstawicieli P&G są Philips i Rowenta. Nie udało nam się ustalić, jakie udziały mają poszczególni gracze. Sugerowana cena produktu Brauna wynosi około 600 zł. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,