M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Łódź promuje się w prasie i OOH

Serwis Dzienny | 21 lipca 2009, 06:45

Agencja BTL Point Group przygotowała kampanię promującą miasto Łódź jako ośrodek kultury i kandydata do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016...

Agencja BTL Point Group przygotowała kampanię promującą miasto Łódź jako ośrodek kultury i kandydata do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016 r.

Kampania "Łódź wytycza twórcze szlaki" reklamuje najciekawsze wydarzenia kulturalne Łodzi, m.in. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych "Plus Camerimage" i Festiwal Dialogu Czterech Kultur. Agencja przygotowała kreację outdoorową, animację do wyświetlania na infoscreenach oraz layout prasowy kampanii. Billboardy promujące Łódź pojawiły się już na ulicach największych polskich miast. Wczoraj ruszyła również kampania w warszawskim metrze, gdzie przez cały tydzień na infoscreenach emitowany jest 10-sekundowy animowany spot.

Kampania jest realizowana w ramach nagrody przyznanej przez jury Festiwalu Promocji Miast i Regionów - Łódź otrzymała wówczas czek na realizację kampanii reklamowych. (JN)

Czytaj więcej na temat: