M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Crunchips nagradza na Fotka.pl za wirtualne imprezy

Serwis Dzienny | 21 lipca 2009, 06:45

Lorenz Bahlsen Snack-World we współpracy w serwisem Fotka.pl realizuje wakacyjny konkurs internetowy marki Crunchips. Projekt przygotowała agencja interaktywna Next z...

Lorenz Bahlsen Snack-World we współpracy w serwisem Fotka.pl realizuje wakacyjny konkurs internetowy marki Crunchips. Projekt przygotowała agencja interaktywna Next z grupy Starcom MediaVest. Jak przekazał Piotr Ruszak, marketing manager Starcom MediaVest, to pierwszy tak duży niestandardowy projekt agencji Next dla marki Crunchips i Lorenza, odkąd MediaVest i Next pracują dla tego klienta. Celem projektu jest podkreślenie imprezowego charakteru marki Crunchips. Komunikacja w internecie angażująca konsumentów w poszukiwanie wirtualnej imprezy ma być spójna z hasłem marki "Jest Crunchips, jest impreza!" wykorzystywanym w kampanii telewizyjnej.

W ramach konkursu co tydzień na interaktywnej mapie Polski w specjalnej sekcji serwisu społecznościowego Fotka.pl ukrywana jest wirtualna impreza. Zadaniem internautów biorących udział w zabawie jest odgadnięcie, w którym mieście odbywa się impreza Crunchips.

Akcja wykorzystuje także elementy marketingu szeptanego. Dodatkowe punkty w konkursie można zdobyć za zaproszenie do gry znajomych. Wirtualne chipsy otrzymuje się również za zgłoszenie własnej kandydatury miasta, w którym powinna odbyć się wirtualna impreza Crunchips, wraz z ciekawym uzasadnieniem propozycji. Działania promocyjne konkursu prowadzone są tylko w obrębie Fotka.pl przy wykorzystaniu standardowych formatów oraz efektu wirusowego.

Do wygrania jest m.in. pięć iPodów Nano 4GB oraz konsola Wii. Nagrodą główną jest wyjazd na weekendową imprezę do Berlina. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,