M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Budweiser chce być najlepiej sprzedającym się piwem importowanym w Polsce

Serwis Dzienny | 21 lipca 2009, 06:45

Budweiser chce być najlepiej sprzedającym się piwem importowanym w Polsce. Obecnie CEDC, dystrybutor marki, prowadzi kampanię tego produktu, którą przygotowały m.in....

Budweiser chce być najlepiej sprzedającym się piwem importowanym w Polsce. Obecnie CEDC, dystrybutor marki, prowadzi kampanię tego produktu, którą przygotowały m.in. agencja Hossa Advertising i dom mediowy MPG (pisaliśmy o tych działaniach w DS "MMP" z 13 lipca br.).

Można szacować, że pod względem wolumenu sprzedaży Budweiser jest obecnie na piątym miejscu w kategorii tzw. international premiums. Wyprzedzają go marki: Carlsberg, Heineken, Pilsner Urquell i Faxe. Faktycznie jednak tylko ta ostatnia jest brandem importowanym, pozostałe są produkowane na licencji w Polsce.

- W naszej komunikacji podkreślamy, że jest to prawdziwie czeskie piwo. Pochodzi ono z browaru o wielowiekowej tradycji, a na jego smak ma wpływ m.in. woda znajdująca się w tym miejscu - mówi Jakub Walasek, junior brand manager grupy CEDC. Dodaje, że wraz z edukacją konsumentów będą oni zwracać baczniejszą uwagę na miejsce pochodzenia piw premium.

Marketer nie zdradza dokładnych planów sprzedażowych, ale chce być liderem importów, czyli wyprzedzić markę Faxe z portfolio Royal Unibrew. Obecna kampania została poprzedzona testową kampanią kilka miesięcy wcześniej, która według deklaracji CEDC dała dwucyfrowy wzrost sprzedaży. (TW)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,