M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Domy mediowe już walczą o polski budżet Danone'a

Serwis Dzienny | 21 lipca 2009, 06:45

W przetargu mediowym Danone'a już walczą polskie agencje. Rozpoczęte postępowanie jest częścią globalnego procesu przeglądania ofert domów mediowych. Jak wynika...

W przetargu mediowym Danone'a już walczą polskie agencje. Rozpoczęte postępowanie jest częścią globalnego procesu przeglądania ofert domów mediowych. Jak wynika z naszych informacji, w przetargu znów zmierzą się MediaCom Warszawa, który broni budżetu, z MPG i Optimum Media OMD. W konkursie nie bierze udziału Carat, który również globalnie współpracuje z marketerem, prawdopodobnie z uwagi na obsługę konkurencyjnego klienta - Zott.

Nie udało nam się skontaktować z przedstawicielami polskiego Danone'a, by potwierdzić, że wymienione trzy agencje zabiegają o jego budżet. O planach przetargu informowaliśmy w DS "MMP" z 27 maja br.

Danone w ub.r. należał do top 10 największych marketerów w Polsce z wydatkami na poziomie 230 mln zł (Expert Monitor). Od 9 lat media do kampanii tego klienta planuje MediaCom. Globalnie największym partnerem Danone'a jest MPG, który obsługuje budżet marketera m.in. w USA i we Francji. (JN)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,