Kraj

Cormedia wprowadził pakiet reklamowy dla architektów

Internetowy dom mediowy Cormedia wprowadził do sieci reklamowej BudownictwoOnline pakiet reklamowy BudOnline_Architektura. Pakiet obejmuje specjalistyczne serwisy internetowe skupiające architektów i...

Internetowy dom mediowy Cormedia wprowadził do sieci reklamowej BudownictwoOnline pakiet reklamowy BudOnline_Architektura.

Pakiet obejmuje specjalistyczne serwisy internetowe skupiające architektów i studentów architektury, projektantów budynków i wnętrz, grafików i designerów oraz inwestorów budowlanych. Według Cormedia zasięg pakietu wynosi prawie 100 tys. użytkowników i ponad 500 tys. odsłon.

W ramach nowej oferty reklamodawcy mogą korzystać ze standardowych form reklamy internetowej, ale główną cechą pakietu są rozwiązania nieszablonowe, takie jak sekcje tworzone specjalnie dla klienta, poświęcone konkretnym rozwiązaniom działy lub tzw. include’y (miniwitryny reklamodawców wstawione w określony serwis; zawierają np. informacje produktowe i sprzedażowe dobrane pod kątem użytkowników serwisu).

Jak podaje Cormedia, wśród odbiorców pakietu 50 proc. to osoby w wieku 25-44 lata, ponad 33 proc. ma wyższe wykształcenie, ponad 36 proc. mieszka w miejscowościach powyżej 200 tys. osób.

– Na czele najbardziej atrakcyjnych grup zawodowych w ramach kategorii budownictwo są architekci. Jest to jedno z wyjątkowo opiniotwórczych środowisk branży. To oni wyznaczają trendy w budownictwie i bardzo często decydują o zastosowaniu określonych materiałów na etapie realizacji projektów budowlanych. Ponadto stanowią doskonałą grupę nabywczą, zwłaszcza w sektorze dóbr luksusowych. Właśnie te względy zadecydowały o stworzeniu pakietu BudOnline_Architektura – tłumaczy Agnieszka Klepacka, dyrektor handlowy Cormedia.

Według danych Megapanel PBI/Gemius miesięczny zasięg sieci BudownictwoOnline wynosi 1,63 mln użytkowników. (TWI)