Kraj

Lux Med i CM Lim promują swe usługi w prasie i internecie

Grupa Lux Med i Centrum Medyczne "Lim" rozpoczęły kampanię promocyjno-informacyjną pod hasłem "Najbliżej po zdrowie". Jej celem jest zaprezentowanie grupy...

Grupa Lux Med i Centrum Medyczne “Lim” rozpoczęły kampanię promocyjno-informacyjną pod hasłem “Najbliżej po zdrowie”. Jej celem jest zaprezentowanie grupy jako partnera medycznego oferującego kompleksową opiekę zdrowotną. Działania skierowane są głównie do kadry kierowniczej i instytucji. Obejmują wybrane ogólnopolskie dzienniki, tygodniki i miesięczniki biznesowe. W kampanii wykorzystano również plakaty w wybranych centrach biznesu na terenie największych miast Polski. Jej wsparciem są działania reklamowe w portalach biznesowych i społecznościowych oraz materiały POS.

Za kreację reklam prasowych i indoorowych odpowiada agencja reklamowa Just, za materiały do internetu – agencja Bombadil. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Concept.

Lux Med ponadto odświeżył swój wizerunek w sieci. Pod adresem www.luxmed.pl wprowadzono nowy serwis internetowy firmy. Jego autorem jest agencja interaktywna Veneo. (BG)