Kraj

Bakoma ruszyła z kampanią w ramach akcji "Kupuj nasze - są powody do dumy"

Rusza drugi etap akcji edukacyjno-społecznej "Kupuj Nasze - są powody do dumy", która wystartowała w marcu br. i ma na...

Rusza drugi etap akcji edukacyjno-społecznej “Kupuj Nasze – są powody do dumy”, która wystartowała w marcu br. i ma na celu wsparcie sprzedaży krajowych towarów i promocję polskich firm m.in. poprzez przełamywanie barier i stereotypów dotyczących jakości polskich produktów. W pierwszym etapie emitowano spoty w TV, internecie, prasie itp.

Drugi etap kampanii to komercyjna kampania reklamowa polskich firm bazująca na motywach komunikacyjnych kampanii społecznej. Na tym etapie zaproponowano firmom korzystne warunki produkcji i emisji 15-sekundowego spotu TV. Pierwszą polską marką, która bierze udział w projekcie, jest Bakoma. Prowadzone są rozmowy z kolejnymi marketerami. Za kreację spotów do drugiego etapu kampanii odpowiada Demo Effective Launching, za produkcję filmów studio filmowe OTOFilm i Orka Postproduction Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Pro Media House.

Ostatnim etapem kampanii będzie program edukacyjny skierowany do pracowników, klientów i partnerów biznesowych tych polskich firm, które aktywnie promują polskie produkty. (BG)