Zagranica

Liberty Mutual wyda 60 mln dol. na kampanię reklamową w USA

Amerykańska grupa ubezpieczeniowa Liberty Mutual, do której należy m.in. polski ubezpieczyciel komunikacyjny Liberty Direct, rozpoczęła w Stanach Zjednoczonych nową kampanię...

Amerykańska grupa ubezpieczeniowa Liberty Mutual, do której należy m.in. polski ubezpieczyciel komunikacyjny Liberty Direct, rozpoczęła w Stanach Zjednoczonych nową kampanię reklamową. Jej celem jest budowanie odpowiedzialnych postaw społecznych poprzez prezentację scen z życia typowej amerykańskiej rodziny. Kampanię, która jest częścią szerszej akcji “Projekt odpowiedzialność”, przygotowała bostońska agencja Hill Holliday, a jej budżet wynosi 60 mln dol.

Bohaterowie spotów telewizyjnych emitowanych w stacjach CBS, NBC oraz ABC – rodzice, nastoletnie dzieci i dziadek – pokazywani są w sytuacjach wymagających podejmowania odpowiedzialnych decyzji życiowych. Kampania realizowana jest w ramach “Projektu odpowiedzialność” rozpoczętego w 2006 r. Jego celem jest przybliżenie odbiorcom idei odpowiedzialności oraz zaangażowania w pomoc innym jako istotnych elementów życia każdego człowieka. Powstające w ramach programu filmy tworzone na podstawie schematu serialu mają stać się dla odbiorcy inspiracją do dyskusji na temat postępowania w codziennym życiu. Alternatywne wersje rozwiązań każdej z prezentowanych w spotach sytuacji umieszczane są w serwisie internetowym www.ResponsiblityProject.com. (MB)