M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

G+J będzie wydawać "Mój Przepis", tytuł zainspirowany serwisem internetowym

Serwis Dzienny | 7 kwietnia 2009, 06:45

G+J Polska uruchamia nowy tytuł kulinarny. Jego inspiracją ma być serwis internetowy Mojegotowanie.pl. Jak mówi Edyta Pudłowska, dyr. wydawniczy G+J...

G+J Polska uruchamia nowy tytuł kulinarny. Jego inspiracją ma być serwis internetowy Mojegotowanie.pl. Jak mówi Edyta Pudłowska, dyr. wydawniczy G+J Polska, duża liczba użytkowników oraz ich aktywność w serwisie skłoniły wydawnictwo do tego, by wzmocnić ich zaangażowanie i wykorzystać potencjał tkwiący w ich kulinarnym hobby. - Dzięki wprowadzeniu pisma w formie wydania specjalnego miesięcznika "Moje Gotowanie" nasi czytelnicy i użytkownicy zyskali nową możliwość do zaistnienia - dodaje.

Marcin Kozioł, dyr. multimediów G+J Polska, dodaje, że MojeGotowanie.pl to jeden z nielicznych na świecie przypadków, gdy serwis internetowy staje się podstawą i punktem wyjścia do powstania magazynu drukowanego. - Od uruchomienia w czerwcu 2008 r. serwis zyskał ponad ćwierć miliona unikatowych użytkowników miesięcznie. Istotnym elementem serwisu jest społeczność, która na prawach równych z redakcją dodaje swoje przepisy i dzieli się swoimi doświadczeniami z innymi użytkownikami - mówi Kozioł.

"Mój Przepis" początkowo ukaże się jako wydanie specjalne miesięcznika "Moje Gotowanie". Numer zerowy zostanie dodany bezpłatnie do tygodnika "Naj" oraz miesięcznika "Claudia". Będzie liczył 52 strony, a jego łączny nakład wyniesie 700 tys. egz. Pierwszy numer "Mojego Przepisu" ukaże się samodzielnie 21 maja w promocyjnej cenie 0,79 zł.

Wydaniu pisma będzie towarzyszyła kampania reklamowa, która obejmie spoty TV reklamujące tygodnik "Naj" oraz miesięcznik "Claudia". Pismo będzie promowane na nośnikach citylight. Kreację kampanii przygotował dział marketingu G+J Polska, media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,