Grey Group Poland będzie w najbliższym czasie rozbudowywać kompetencje z zakresu internetu i marketing services. Grupa chce wzmocnić siłę agencji interaktywnej Argonauts na rynku, m.in. poprzez obsługę klientów spoza grupy.
– Chcemy odbudować markę Argonauts, która na polskim rynku interaktywnym istnieje od ośmiu lat i kiedyś była silnym brandem. Planujemy dokonanie tego m.in. poprzez szukanie nowego biznesu wśród klientów spoza grupy – powiedział nam Rafał Baran, CEO Grey Group Poland. Dodał, że firmę interesują m.in. produkty młodzieżowe, firmy z branży alkoholowej, tytoniowej i finansowej.
Z Argonauts rozstał się Michał Lewandowski, deputy managing director, który pożegnał się nie tylko z agencją, lecz także z branżą reklamową. Szefowie Grey Group Poland mają zamiar zatrudnić na miejsce Lewandowskiego osobę z doświadczeniem newbusinessowym w internecie lub przejąć niezależną agencję interaktywną. Obecnie za rozwój Argonauts odpowiadają project manager Jacek Greber i senior account Malwina Żurek, która ostatnio była group account managerem w Hypermedia.
Poza tym, jak pisaliśmy we wczorajszym serwisie, Pietro Leone, chief operating officer na region CEE grupy Grey, na początku przyszłego roku obejmie nowo utworzone stanowisko chief operating officera G2 w regionie EMEA. Będzie odpowiedzialny za rozwój tej sieci i m.in. otwieranie nowych oddziałów. Jednym z rynków, gdzie G2 będzie rozwijana, ma być Polska. Rafał Baran na tym etapie nie podaje szczegółów, kiedy miałoby się to wydarzyć.
Przypomnijmy, że G2 funkcjonowała już na polskim rynku, ale została zawieszona rok temu (patrz DS “MMP” z 28 kwietnia ub.r.).
G2 to sieć agencji marketing services należąca do WPP Group i współpracująca z Grey Global Group. (AMS, TWI)