Zagranica

Armia brytyjska rekrutuje przez gry internetowe

Armia brytyjska, chcąc zachęcić do wstąpienia w swoje szeregi, rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię, która obejmuje spoty telewizyjne i korespondujące z...

Armia brytyjska, chcąc zachęcić do wstąpienia w swoje szeregi, rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię, która obejmuje spoty telewizyjne i korespondujące z nimi internetowe gry wideo. Kampania autorstwa Publicis i Skive pt. “Start Thinking Soldier” rozpoczęła się wczoraj od emisji jednego z czterech spotów, które będą pokazywane zamiennie przez najbliższe cztery miesiące i będą korespondowały z kampanią online. Telewizyjne reklamówki będą pytały potencjalnych rekrutów o to, jak zachowają się w określonej sytuacji, i odsyłały do uczestnictwa w grze online będącej przedłużeniem kampanii telewizyjnej. Kampania dotyczy takich elementów wojskowości, jak: praca w zespole, umiejętność podejmowania decyzji i zdolności przywódcze. (“BrandRepublic”)