Kraj

Złote Przeboje w nowej oprawie, rusza kampania

Wystartowała kampania promocyjna Radia Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory). Działania reklamowe związane są z wprowadzeniem nowego linera stacji - "Więcej...

Wystartowała kampania promocyjna Radia Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory). Działania reklamowe związane są z wprowadzeniem nowego linera stacji – “Więcej muzyki, którą kochasz”. Spot telewizyjny utrzymany jest w pogodnym wiosennym tonie, podkład muzyczny stanowi przebój Katie Melua “Nine Million Bicycles”.

Kampania prowadzona w internecie (od 7 kwietnia) i na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS (od 15 kwietnia) wykorzystuje kadr z reklamy telewizyjnej uzupełniony o hasło “Więcej muzyki, którą kochasz” oraz logo stacji. W kampanii wykorzystano kreację Blue Angels, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

Złote Przeboje zmieniają też oprawę antenową. Obejmuje ona serwisy informacyjne, pogodowe, informacje dla kierowców oraz dżingle stacji. Przygotowana została przez londyńskie studio Wise Buddah współpracujące m.in. z radiostacjami: BBC, Capital FM i Radio Energy. (BG, JN)