Kraj

Totalizator na ekranach w Tesco

Atvertin, agencja rozwijająca system digital signage, rozpoczęła współpracę z Totalizatorem Sportowym. W marcu zakończyła testy swojego systemu w 29 hipermarketach...

Atvertin, agencja rozwijająca system digital signage, rozpoczęła współpracę z Totalizatorem Sportowym. W marcu zakończyła testy swojego systemu w 29 hipermarketach sieci Tesco, a od kwietnia na audiowizualnych ekranach w 22 miastach w Polsce prowadzi kampanię wykorzystującą 10-sekundowe spoty reklamujące “Kumulację w Dużym Lotku”.

Według badania Digital Signage_Track dwudniowe kampanie “Kumulacji” trafią każdorazowo do ok. 400 tys. osób w wieku powyżej 15 lat. Po uruchomieniu docelowego systemu w pozostałych hipermarketach zasięg wzrośnie do ok. 700 tys.

Atvertin nawiązał również niekomercyjną współpracę z dwiema organizacjami pozarządowymi: Polską Akcją Humanitarną oraz UNICEF Polska. Przez cały kwiecień na systemie digital signage w Tesco nadawane będą spoty informujące o możliwości przekazania 1 proc. podatku na działalność organizacji. (JP, JN)