Kraj

WP nawiązuje do znanych postaci w reklamie serwisu społecznościowego

Z początkiem kwietnia br. rozpoczęła się kampania wizerunkowa serwisu społecznościowego Bliscy.pl należącego do Wirtualnej Polski. Motywem przewodnim kampanii jest hasło...

Z początkiem kwietnia br. rozpoczęła się kampania wizerunkowa serwisu społecznościowego Bliscy.pl należącego do Wirtualnej Polski. Motywem przewodnim kampanii jest hasło “Poznaj prawdę o swojej rodzinie”.

Każda z trzech kreacji przedstawia osobę podobną do znanej i bardzo charakterystycznej postaci życia publicznego – Marilyn Monroe, Johna Lennona, Napoleona Bonaparte. Bohaterowie kampanii zadają sobie pytania: “Jestem podobna do Marilyn?”, “Mam w sobie coś z Lennona?”, “Wyglądam jak Napoleon?”.

Kreacja radiowa nawiązuje do layoutów outdoorowych i prasowych. W dwóch emitowanych rotacyjnie spotach można usłyszeć śpiew bohaterów kampanii.

Kampania jest skierowana do mieszkańców dużych i średnich miast w wieku 30-60 lat zainteresowanych poszukiwaniem korzeni rodzinnych, tworzeniem drzew genealogicznych, nawiązywaniem i utrzymywaniem kontaktów z bliskimi. Kampania obejmuje outdoor (billboardy, citylighty, pillary, superscrolle), prasę (magazyny, tygodniki opinii, gazety codzienne), radio (m.in.: Radio Zet, RMF FM, sieć Złote Przeboje, Radio Wawa, Radio Vox FM) i internet (zasięgowe sieci reklamowe i serwisy WP).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Touchpoint RC. Media zaplanował i kupił dział komunikacji Wirtualnej Polski, a media internetowe – Value Media. (TWI)