Kraj

Microsoft kontynuuje współpracę z Momentum Worldwide

Microsoft kontynuuje współpracę z agencją Momentum Worldwide w ramach obsługi marki Xbox w obszarze marketingu zintegrowanego. W ub.r. agencja zorganizowała...

Microsoft kontynuuje współpracę z agencją Momentum Worldwide w ramach obsługi marki Xbox w obszarze marketingu zintegrowanego. W ub.r. agencja zorganizowała wiele wydarzeń promujących konsolę Microsoftu, w ramach realizowanej przez Momentum Worldwide strategii dla marki Xbox pojawiał się na dużych imprezach muzycznych. W tym roku ta strategia będzie kontynuowana.

– Takie imprezy są dla nas bardzo ważne, bo mamy wówczas możliwość rozbudowania projektu o inne media. W rezultacie samoistny i naturalny efekt word of mouth, który towarzyszył naszym działaniom, był bardzo duży – mówi Dariusz Matuszewski, event marketing & sponsorship director Momentum Worldwide. W ub.r. marka była obecna m.in. na Coke Live Festival i Heineken Open’er Festival. (DD)