Kraj

Coca-Cola redukuje liczbę współpracujących agencji

Coca-Cola Poland Services planuje w najbliższym czasie przeprowadzenie przeglądu agencyjnego, którego celem będzie redukcja liczby agencji współpracujących z marketerem -...

Coca-Cola Poland Services planuje w najbliższym czasie przeprowadzenie przeglądu agencyjnego, którego celem będzie redukcja liczby agencji współpracujących z marketerem – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wybrane agencje reklamowe mają współpracować z firmą w 2009 r. Przegląd ma dotyczyć rozdysponowania marek z portfolio Coca-Coli między dwie agencje. Z naszych informacji wynika, że będą to McCann Erickson (ostatnio niepracująca dla żadnej z marek Coca-Coli) i Publicis (która obsługuje większość marek z portfolio, w tym: Coca-Colę Classic, Coca-Colę Light, Sprite, Fantę). Obie agencje związane są z Coca-Colą na poziomie sieciowym. W drugiej połowie roku marketer ma zakończyć współpracę z agencją Lowe GGK (pracującą dla Cappy) i prawdopodobnie z Greyem (pracującym obecnie dla Kropli Beskidu). Katarzyna Borucka, dyrektor ds. korporacyjnych Coca-Cola Poland Services, nie komentuje tych informacji. (AMS)