Kraj

Tesco może adaptować koncept domu towarowego w Polsce

Sieć handlowa Tesco może adaptować format domu towarowego w Polsce - wynika z informacji magazynu "Retail Week". Pierwszy tego rodzaju...

Sieć handlowa Tesco może adaptować format domu towarowego w Polsce – wynika z informacji magazynu “Retail Week”. Pierwszy tego rodzaju sklep firma otworzyła w Czechach – w Libercu. Ma on powierzchnię 7 tys. mkw. Nowość polega na tym, że obiekt zlokalizowany w centrum handlowym jest dwupiętrowy. Na jednej kondygnacji znajdują się żywność i produkty FMCG, na drugiej – odzież. Są to marki własne Tesco – F&F i Cherokee, ale także produkty markowe, jak: Springfield, French Connection i Levi’s. Kolejne sklepy w formacie “department store” mają być otwarte w Pradze i Bratysławie. W Polsce istnieją dwupiętrowe Tesco, ale są one typowymi hipermarketami. Na razie przedstawiciele Tesco w Polsce nie komentują tych informacji. (TW)