M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

W USA coraz wolniej rosną wydatki na reklamę online

Serwis Dzienny | 2 kwietnia 2009, 06:45

Według informacji zebranych przez PricewaterhouseCoopers i Interactive Advertising Bureau wydatki reklamowe w internecie wzrosły o ok. 10,6 proc. do kwoty...

Według informacji zebranych przez PricewaterhouseCoopers i Interactive Advertising Bureau wydatki reklamowe w internecie wzrosły o ok. 10,6 proc. do kwoty 23,4 mld dol. Oznacza to, że ich dynamika spadła i jest najniższa od 2002 r. W 2007 r. wynosiła aż 26 proc.

Najbardziej wzrosły wydatki na marketing wyszukiwarkowy - o 20 proc. (do 10,5 mld dol.) - oraz reklamę display - o 8 proc. (7,6 mld). Rosły również wydatki na reklamę wideo online (0,7 mld dol.). ("The Wall Street Journal")

Czytaj więcej na temat: ,