Kraj

Paweł Lebiedziński został dyrektorem sprzedaży w Novem

Paweł Lebiedziński został z początkiem kwietnia dyrektorem sprzedaży w firmie marketingu afiliacyjnego Novem. Przeszedł do niej z Media Contacts, gdzie...

Paweł Lebiedziński został z początkiem kwietnia dyrektorem sprzedaży w firmie marketingu afiliacyjnego Novem. Przeszedł do niej z Media Contacts, gdzie jako media manager kierował zespołem prowadzącym internetowe kampanie reklamowe takich marek, jak Citibank, mBank, Nordea Bank, Reckitt Benckiser i Coty Polska.

Novem realizuje internetowe kampanie reklamowe na podstawie sieci kilkudziesięciu tysięcy witryn internetowych (w marketingu afiliacyjnym klient płaci tylko za efekty określonych działań wykonanych przez internautę, np. pozostawienie danych, umówienie się z konsultantem, zamówienie newslettera, zakup produktu).

Firma współpracuje z klientami na każdym etapie programu partnerskiego: przygotowuje formy reklamowe (linki tekstowe, mailingi, reklamy typu display), dobiera wydawców, monitoruje ich efektywność i optymalizuje kampanie pod tym kątem.

Przedstawiciele Novem spodziewają się w tym roku podwojenia przychodów w stosunku do 2008 r. W 2008 r. firma obsługiwała ponad 100 klientów (m.in.: Millennium Bank, Cetelem Bank, Multibank, Volkswagen Bank, Commercial Union, Orange, Netia, Alma, Ceneo, Murator, Agora, Bauer Weltbild Media, “Puls Biznesu”, Home.pl, PWN.pl). Prezesem zarządu Novem jest Jacek Pasławski. (TWI)