M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Reckitt Benckiser przenosi budżet z telewizji do internetu

Serwis Dzienny | 1 kwietnia 2009, 06:45

Koncern FMCG Reckitt Benckiser podjął decyzję o przeniesieniu części budżetu reklamowego z telewizji do internetu. Chodzi o projekt reklamowy wspierający...

Koncern FMCG Reckitt Benckiser podjął decyzję o przeniesieniu części budżetu reklamowego z telewizji do internetu. Chodzi o projekt reklamowy wspierający marki AirWick i Clearasil realizowany w Stanach Zjednoczonych, którego wartość szacuje się na ok. 20 mln funtów.

Inwestycja zaplanowana w telewizji zostanie przeniesiona do reklamowych sieci wideo, tj.: Glam, Tidal TV, YuMe i Brightroll. Marketer alokował w skali roku ok. 90 proc. budżetu reklamowego w telewizji (w Stanach Zjednoczonych wydatki na telewizję wyniosły ok. 475 mln dol.). Globalne wydatki reklamowe Reckitt Benckiser wzrosły w 2008 r. o 26 proc. i osiągnęły poziom ok. 1,1 mld dol. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: ,