M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Według Nielsena globalne wydatki na reklamę wzrosły o 1,5 proc.

Serwis Dzienny | 1 kwietnia 2009, 06:45

Według firmy badawczej The Nielsen Company globalne wydatki na reklamę wzrosły w ub.r. o 1,5 proc. Pomimo kryzysu udziały w...

Według firmy badawczej The Nielsen Company globalne wydatki na reklamę wzrosły w ub.r. o 1,5 proc. Pomimo kryzysu udziały w rynku mediowym powiększyły telewizja i radio. Telewizja miała udziały rynkowe większe o 5,2 proc. niż rok wcześniej (ogółem wyniosły 44 proc.), natomiast wzrost w przypadku radia wyniósł 0,4 proc. (do poziomu 6,5 proc.).

Spadki najmocniej odczuła prasa (magazyny i dzienniki), w przypadku której sprzedaż reklam zmniejszyła się o 9 proc. w Europie, o 4 proc. w regionie Azji i Pacyfiku oraz aż o 12,7 proc. w Ameryce Północnej. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: