Kraj

Skandia donosi o nowym wizerunku w kampanii

W 2009 roku Skandia Życie TU SA obchodzi jubileusz 10-lecia swojej obecności na polskim rynku. Wraz ze wzrostem międzynarodowej obecności...

W 2009 roku Skandia Życie TU SA obchodzi jubileusz 10-lecia swojej obecności na polskim rynku.

Wraz ze wzrostem międzynarodowej obecności Skandii i wejściem w struktury Grupy Old Mutual postanowiono wypracować jeden spójny wizerunek marki. W kolejne lata Skandia wkracza z nowym logo oraz nową strategią.

Nowy znak Skandii ma symbolizować nowoczesność, dynamikę i otwartość na nowe wyzwania.

Pojawienie się nowego logo firmy jest komunikowane w kampanii, która będzie prowadzona pod hasłem “Skandia – twoja przyszłość finansowa” i rozpocznie się 
dziś. Kampania będzie prowadzona w telewizji (TVN, TVN Siedem, TVN24, TV4 oraz 
kanały tematyczne) oraz w internecie i potrwa do końca kwietnia.

Spot telewizyjny w swojej konstrukcji oparty jest na nowym logo i postaciach reprezentujących grupę docelową Skandii, a głównymi celami komunikacji są w tym wypadku budowa rozpoznawalności marki, połączenie brandu w świadomości odbiorców z finansami oraz budowa przyjaznego wizerunku.

Kampania internetowa z uwagi na medium ma przede wszystkim zachęcić do kontaktu ze stroną Skandii oraz nakłaniać odbiorców do bliższego zapoznania się z ofertą firmy.

Autorem strategii i kreacji kampanii jest agencja Kolman Advertising, media zaplanował i kupił dom mediowy Media One. (AMS)