Dziś startuje kampania wizerunkowa marki Żywiec (Grupa Żywiec). Składa się na nią ogólnopolska kampania outdoorowa oraz nowy spot reklamowy. Koncept oparty jest na niezmienności piwa Żywiec. Zawiera się on w czterech hasłach: “Jeden Browar”, “Jedno Źródło”, ”Jedno Miejsce” i “Wszelkie prawa zastrzeżone”.
Działania obejmą dziesięć polskich miast: Warszawę, Wrocław, Szczecin, Lublin, Katowice, Gdańsk, Łódź, Kraków, Poznań oraz Bydgoszcz. Kampania outdoorowa potrwa do końca kwietnia br. Zaplanował ją i zakupił dom mediowy Media Concept, a kreację przygotowała agencja Just.
Drugim elementem kampanii marki Żywiec będzie komunikacja telewizyjna, która ruszy tuż przed długim majowym weekendem. Najnowszy spot prezentowany będzie w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Tę część komunikacji także przygotowała Just.
Mimo startu kampanii nadal trwa przetarg kreatywny na markę Żywiec. Według naszych informacji cztery agencje reklamowe, które znalazły się na short-liście przetargu, mają przygotować ponownie propozycje kreatywne, które będą następnie badane. W procedurach biorą obecnie udział: Brain, Change Integrated, Grey Worldwide i Just. (TW)