M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nokia najbardziej "cyfrową" marką w Azji według TNS

Serwis Dzienny | 31 marca 2009, 06:45

Marka telefonów komórkowych Nokia została uznana za najbardziej "cyfrową" markę w Azji. W badaniu przeprowadzonym przez TNS chodziło o pomiar...

Marka telefonów komórkowych Nokia została uznana za najbardziej "cyfrową" markę w Azji. W badaniu przeprowadzonym przez TNS chodziło o pomiar zaangażowania marek w nowe media, wykorzystywanie nowych narzędzi reklamowych oraz ich interaktywność w relacjach z konsumentami. W rankingu na dalszych miejscach znalazły się: McDonald's, Coca-Cola, KFC i Nike. Zdaniem Anne Woodhams z TNS Hong Kong brandy międzynarodowe w odróżnieniu od marek lokalnych bardziej koncentrują się na "ich cyfryzacji" ze względu na to, że jest to wpisane w ich strategie marketingowe, poza tym dysponują większymi budżetami.

TNS przeprowadził badanie na sześciu największych rynkach azjatyckich. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,