Kraj

POLSKA BRANŻA PR W MIĘDZYNARODOWYCH STRUKTURACH

Związek Firm Public Relations (ZFPR) został przyjęty do Międzynarodowej Organizacji Konsultantów Public Relations (ICCO - International Communications Consultancy Organisation), skupiającej...

Związek Firm Public Relations (ZFPR) został przyjęty do Międzynarodowej Organizacji Konsultantów Public Relations (ICCO – International Communications Consultancy Organisation), skupiającej 850 agencji z 24 krajów świata. Przedstawiciele ZFPR są przekonani, że członkostwo w ICCO pozwoli związkowi na wymianę doświadczeń z konsultantami z innych krajów, a także przyczyni się do wzmocnienia profesjonalnych standardów usług PR w Polsce. ICCO powstała w 1986 r. jako międzynarodowe forum dyskusyjne poruszające problemy branży PR. ICCO reprezentuje je na forum Unii Europejskiej oraz wielu innych organizacji na świecie. ZFPR powstał w styczniu br. jako reprezentacja środowiska PR w Polsce. Celem ZFPR jest m.in. ochrona praw i interesów zrzeszonych w nim członków, upowszechnianie wiedzy na temat zawodu PR. W najbliższym czasie ZFPR planuje organizację Ogólnopolskiego Kongresu PR, którego celem będzie integracja środowiska. ZFPR zrzesza obecnie 15 agencji PR. Szefem organizacji jest Grzegorz Szczepański z BCA SA. (MKS)