Kraj

RUSZA WIZERUNKOWA KAMPANIA T-SYSTEMS

We wrześniu br. ruszy wizerunkowa kampania reklamowa firmy teleinformatycznej T-Systems. Adaptacją kreacji niemieckiej zajmie się agencja reklamowa Fart, natomiast za...

We wrześniu br. ruszy wizerunkowa kampania reklamowa firmy teleinformatycznej T-Systems. Adaptacją kreacji niemieckiej zajmie się agencja reklamowa Fart, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediapol. “Celem kampanii jest budowanie świadomości marki naszej firmy” – mówi Bartosz Spik, project manager w T-Systems. Kampania potrwa do grudnia br. i przebiegać będzie w prasie (“Businessman Magazine”, “Computerworld” i “Polityka”). Grupą docelową są menedżerowie i specjaliści wysokiego szczebla wpływający na decyzję o zakupie usług T-Systems. Spik nie ujawnił informacji o wysokości budżetu kampanii. Firma T-Systems jest polskim oddziałem niemieckiej firmy T-Systems International GmbH będącej dostawcą usług teleinformatycznych i zarządzanej przez usługowy dział koncernu Daimler Chrysler – Daimler Chrysler Services. Polski oddział firmy działa od trzech lat. Do końca ubiegłego roku firma występowała pod nazwą debis IT Services Polska Sp. z o.o. Później, kiedy większość udziałów T-Systems International GmbH przejął Deutsche Telekom, zmieniła się także nazwa. Obecna kampania ma zbudować świadomość nowej marki. Odpowiedzialna za kreację wrocławska agencja reklamowa Fart poza T-Systems obsługuje producenta okien Urzędowski oraz producenta sprzętu AGD firmę Polar. (PU)