Kraj

Nestle wesprze reklamą w prasie nowy wariant marki Aero

Nestle Polska poszerza ofertę bąbelkowej czekolady Aero o nowy wariant - Aero Dark & Orange. Produkt znajdzie się w sprzedaży...

Nestle Polska poszerza ofertę bąbelkowej czekolady Aero o nowy wariant – Aero Dark & Orange. Produkt znajdzie się w sprzedaży od połowy kwietnia br. Limitowana edycja będzie dostępna w opakowaniach o wadze 35 g i sugerowanej cenie ok. 1,65 zł. Na tyłach opakowań czekolady umieszczono kompas żywieniowy informujący o wartościach odżywczych produktu, na froncie opakowań znajduje się także wskaźnik GDA informujący o wskazanym dziennym spożyciu.

Opakowanie czekolady Aero Dark & Orange przygotowała agencja Lemon Tree. Edycja limitowana będzie wspierana kampanią reklamową w wybranej prasie kobiecej prowadzoną od kwietnia do czerwca, jednak jej szczegółów marketer na razie nie podaje. Media do kampanii zaplanuje i kupi Mediaedge:cia. (DD)