Kraj

Laboratory chce prowadzić monitoring reklam w kontekście kategorii

Firma badawcza Laboratory planuje wprowadzenie do oferty monitoringu reklam w poszczególnych kategoriach produktowych przy użyciu neuroanalizy aktywności fal mózgowych. -...

Firma badawcza Laboratory planuje wprowadzenie do oferty monitoringu reklam w poszczególnych kategoriach produktowych przy użyciu neuroanalizy aktywności fal mózgowych. – Marketerzy uzyskaliby stały dostęp do danych na temat odbioru ich reklam oraz reklam ich bezpośredniej konkurencji. Otrzymaliby informacje, które komunikaty reklamowe, biorąc pod uwagę emocje i pobudzenie, jakie wywołują, są silniejsze, a które słabsze – mówi Janusz Plencler, dyrektor generalny Laboratory.

Pomiary miałyby być prowadzone raz w miesiącu na próbie co najmniej 100 osób. Marketerzy mieliby otrzymać dostęp do zebranych analiz za pomocą platformy online. Laboratory chce zainteresować nową ofertą przede wszystkim firmy z branży telekomunikacyjnej, finansowej, farmaceutycznej, browary i producentów napojów. Start projektu zaplanowano na maj 2009 r. (JP)