Zagranica

W 2019 r. reklama wyraźnie targetowana będzie stanowić 30 proc. wydatków w telewizji

W 2019 r. wyraźnie targetowana reklama będzie stanowić około 30 proc. wszystkich wydatków reklamowych w telewizji - wynika z raportu...

W 2019 r. wyraźnie targetowana reklama będzie stanowić około 30 proc. wszystkich wydatków reklamowych w telewizji – wynika z raportu Generator Research.

W Stanach Zjednoczonych wydatki na ten rodzaj reklamy wyniosą w 2019 r. 17,6 mld dol., a w Wielkiej Brytanii 1,8 mld dol. (wyliczenia według obecnych cen reklam). Generator Research przewiduje, że wydatki reklamowe w telewizjach nadawanych tradycyjnie zmaleją wówczas do 75 proc. Reklamowo zyskają za to telewizje dystrybuowane w inny sposób, m.in. przez internet. Za 10 lat stanowić będą trzecią siłę na rynku reklamy telewizyjnej. “Serwisy hybrydowe”, czyli takie, w których programy pokazywane są w sposób tradycyjny oraz poprzez przekaz internetowy połączony ze specjalnie targetowanymi reklamami, za dekadę mają stanowić 21 proc. wydatków reklamowych w telewizji. (WARC News)