Kraj

Kampania z okazji 60-lecia Tchibo

Firma Tchibo Warszawa rozpoczyna kampanię wizerunkową opartą na motywach związanych z 60-leciem firmy. Jest to pierwsza od dłuższego czasu akcja...

Firma Tchibo Warszawa rozpoczyna kampanię wizerunkową opartą na motywach związanych z 60-leciem firmy. Jest to pierwsza od dłuższego czasu akcja typowo image’owa tego marketera.

Komunikacja przebiega pod hasłem “Tchibo. 60 lat podajemy to, co najlepsze”. Działania obejmują telewizję, prasę i materiały POS. Powstała także specjalna strona internetowa www.60lattchibo.pl, na której konsumenci mogą dowiedzieć się więcej o historii firmy. Planowane są także animacje w centrach handlowych, których celem jest edukacja konsumentów w zakresie kultury przygotowania i picia kawy.

Kampanię przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Initiative Media Warszawa. (TW)