Kraj

Air Agency i Grey Matters połączyły się

Agencja reklamowa Air Agency (od kilku tygodni tą nazwą posługuje się agencja reklamowa Focus Advertising) łączy się z Grey Matters...

Agencja reklamowa Air Agency (od kilku tygodni tą nazwą posługuje się agencja reklamowa Focus Advertising) łączy się z Grey Matters wchodzącą w skład ASM Group. Według Daniela Gadomskiego, dyr. generalnego i właściciela Air Agency, połączenie polega na partnerskiej wymianie udziałów. Szczegóły finansowe fuzji nie zostały ujawnione. Nowa struktura będzie funkcjonować pod nazwą Air Agency. Prezesem agencji jest Daniel Gadomski, natomiast wiceprezesem Adam Stańczak, szef i partner zarządzający ASM Group.

Stanowisko dyrektora kreatywnego objął Łukasz Słotwiński, a funkcję dyr. strategicznego pełni Marta Radziwonik-Buławska, oboje wcześniej związani z Air Agency/Focus Advertising. Za zarządzanie zespołem działu obsługi klienta odpowiada w randze dyrektora client service Artur Kuza, który taką samą funkcję pełnił w Grey Matters. Nowa agencja będzie zatrudniać 34 osoby.

Rozmowy pomiędzy Air Agency i Grey Matters były prowadzone od maja 2008 r. (AMS, DD)